Ojciec Forum
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: RaDoMsKo CiTy:)
|
Wysłany: Wto 20:32, 29 Sty 2008 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
|
Regulamin forum swiatziomków.fora.pl
Ogólne:
1. Każdy użytkownik forum wraz z rejestracją akceptuje poniższy regulamin.
2. W związku iż użytkownik wraz z rejestracja zaakceptowal regulamin nieznajomość regulaminu nie zwalnia go od wymierzenia kary.
3. Istnieje równość wobec zasad. Więc do regulaminu musi stosować każdy user, moderator oraz administrator.
4. Obowiązującym językiem na forum jest język polski używanie innych języków jest niedozwolone.
5. Przed zalożeniem nowego tematu należy upewnić się że jest on zakladany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje regulamin danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek sie zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje regulamin ogólny oraz regulamin danego działu.
6. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum (wyjątki dozwolone tylko przez administracje forum).
Niedozwolone jest:
1. Pisanie postów w imieniu zbanowanych użytkowników na forum.
2. Pisanie postów bezpośrednio pod sobą.
3. "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie).
Treści niedozwolone:
1. Wszelkiego rodzaju linki do stron propagujących piractwo komputerowe.
2. Wulgarne, pornograficzne, obraźliwe, lub zabronione przez prawo.
3. Flood, czyli kilkakrotne powtarzanie takiego samego wyrazu (np. plz plz plz).Można pisać HaHa , HeHe , HoHo
4. Tzw. spam, czyli pisanie postów, które nic nie wnoszą do tematu.
5. Zachowywanie się jak dodatkowy moderator pisząc, np. "Temat zamknięty".
6. Pisanie posta kusywą, dużą czcionką oraz innymi formami, które utrudniają jego przeczytanie.
7. Używanie tabliczek obslugi przez zwyklych userów.
8. Wszelkiego rodzaju treści mające na celu doprowadzenie użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych.
9. Zamieszczanie rozmów prywatnych bez zgody wszystkich stron, np rozmowa przez gg, skype, PW itp.
Sygnatury & avatary:
1. Avatary:
max waga: 36 kb
max szerokość: 130 pixeli
max wysokość: 150 pixeli
2. Sygnatury:
max waga: 39 kb
max szerokość: 500 pixeli
max wysokość: 120 pixeli
Administracja forum będzie edytowala/blokowała sygnature /avatar jeżeli bedzie przekraczal powyższe wymiary.
Kary:
1 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
2 ostrzeżenia = ban stały
blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standartowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przed Moderatora będzie karana.
edycja profilu/sygnatury/avatara - standardowe działanie porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury. Traktowane jako upomnienie.
ostrzeżenie (warn) - user otrzymuje go gdy powyższe formy karania nie będą skuteczne.
blokada konta (ban) - najcięższa forma kary występuje w przypadku gdy user nagminnie lamie regulamin.
ban na IP - jest to forma kary używana jedynie w ekstremalnych przypadkach naglego lamania regulaminu forum.
Odwolania
Jeżeli chcesz się odwolac od kary napisz do administratora forum Piotrek_96 lub Ziomekrts96
Jak pisać odwolania od warn'a/bana
Ogólne:
1. Odwołania piszemy tylko i wyłącznie na e-mail'a administratora
2. Inne formy odwołania się nie będą przyjmowane!
3. Należy korzystać z poniżej przedstawionego formularza. Należy go wypełnić i wysłać przez swoją skrzynkę pocztową.
4. E-mail, który nie będzie "wypełnieniem" formularza zostanie zignorowany, i zostanie wysłana odpowiedź, w której zostaniesz poinformowany/a o złej treści e-maila.
Formularz odwołań:
Cytat
Temat e-maila: Odwołanie [twój nick]
Nick:
Przyczyna wystawienia warna/bana:
Opis odwołania: tutaj podajemy szczegółowy opis dlaczego warn/ban ma zostać zdjęty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stary dnia Śro 19:09, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 4 razy |
|
|